Thursday, May 13, 2010

Kejadian ini berlaku di sekitar Hentian Duta..waktu lebih kurang 1.15pagi..selepas kepenatan akibat menaiki bas dari penang ke kl(balik hari)..

P(pakcik teksi): (dari jauh) teksi..teksi...
S(saya): (dari jauh) xpe2...

setelah berada jauh skit dari hadapan tulisan Hentian Duta(yg glow2 tu)
selang beberapa minit...

P : excuse me sir...can i help u sir??are you going somewhere far??if its near here then i can send you there sir...
S : err.....

P : its ok sir..we can send you anywhere...
S : eh..xpe la pakcik..jap lagi kawan saya dtg amik..dah call dia td..dah odw p0n..

P : la..orang sini ka..pakcik ingat orang Eurasian mana td..
S : err...(dlm hati 'WTF')

P : eh..xpa la...kalo dah ada org mai amik ok la...
S : ye pakcik...

selang beberapa saat..diseberang jalan..tidak jauh dr tempat kejadian td berlaku..

P : ceh..aku ingat pak arab mana td..wat penat aku speaking ja..
RP(rakan2 pakcik teksi) : muahahaha (bergelak sakan....)


pakcik..kalo nk kutuk aku p0n, ckp la slow2 skit..ni dh mcm memekik je...dah la duk p0n takat sekangkang kera je dr aku..siap ngutuk aku lg...wat hal pakcik teksi nih..

1 comments:

zulbino said...

pak arab??

hg biaq btui... pakcik tu rabun kot... wahahahahahahhaa

 

Copyright 2010 a diary of ..............

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.